fredag 19 februari 2010

Dålig uppdatering

Vi har varit dåliga på att uppdatera bloggen det senaste. Det har varit mycket med att börja jobba igen och samtidigt ha en viktig deadline på uppsatsen. Alice har lek en del med Frank tills han fick ont i bakbenet och behövde vila från vilden Alice. De verkar ha så roligt tillsammans och Frank har minsann börjat ge tillbaka när Alice tacklar honom! För Sebastians del har allt lekande lett till att Alice är helt slut på kvällarna och de ligger mest i soffan tills jag kommer hem från jobbet.

Jag har haft ont i axeln men vi ska börja med massage för att knyta upp att knutar i axlar och nacke så jag slipper vara konstant spänd. Trots värk har det gått bra att jobba fram tills igår. Jag lyckades ännu en gång trilla av bänken i omklädningsrummet när jag skulle ha något högt upp i skåpet. Denna gången är det höger fot som lider och det var bara att försöka ta sig till närakuten för att få det omlagt. Så nu hoppar jag på kryckor och hoppas att värken ska avta så vi slipper gå tillbaka för mer undersökning!

Tur i oturen får jag lite extra tid för att arbeta med uppsatsen som ska lämnas in på måndag morgon och då har jag nog lite tid för pauser då jag kan uppdatera bloggen. Det kommer fler inlägg under dagen. Nu ska jag försöka ge mig ut med Alice som tycker kryckorna är så spännande, nu har hon i alla fall slutat attackera dem och försöka ta dem från mig. Det får bli en kort kissrunda och jag håller tummarna att hon inte rycker till så jag trillar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar