måndag 14 december 2009

Nervöst!

Alice har en tid hos veterinären klockan 17 för besiktning. Jag tog Lenas råd att följa med på besiktningen och då får jag en chans att se hur hon beter sig. Nu när det endast handlar om timmar är vi supernervösa båda två! Tur att jag har ett ton skolarbete att distrahera mig med. Har dock tagit en lite paus för att torka blodpudding (tack Helena för tipset!).

Ser ut som tryffel men icke!

Det luktar dock i hela lägenheten.

Vi får väl se om de blir en hit ikväll... återkommer med svar!

1 kommentar:

  1. Åååå hjälp va härligt att få hem henne!!!

    Vi torkar åxå blodpudding här emellanåt, jag skär dom i tunna skivor och sedan remsor, och remsorna i två bitar, då torkar dom fortare! vovvarna älskar de!!
    När hon är liten är gnagben bra, för då kan dom inte få av stora bitar och sätta i halsen, men sedan!! mitt allra bästa tipps! Köp evighets ben!! finns i olika storlekar och i Vanilj eller Choklad! mina vovvar och dom jag träffat ÄLSKAR dom! Och jag behöver inte vara rädd för att dom får någon bit i halsen...
    I inlägget där jag skrev att Petrus var Patella fri, har han ett sådant i munnen kolla de!

    Kikar in i morgon och ser om där finns något kort på JUVELEN! hi hi...
    Kram! /Lena med flock

    SvaraRadera